Je naam: Jeroen Kruizinga.


Jeroen Kruizinga is 35 jaar en komt uit Hoogeveen.

Van beroep is hij deels auomonteur en hij heeft een eigen zaak.

Jero Auto's In & Verkoop gebruikte Auto's.


Sinds 1999 loopt Jeroen mee met de meetings en zijn eerste meeting met eigen auto was in 2002.

Jeroen is een echte liefhebber en heeft inmiddels 7 Golfjes 2 staan!

Voor de zaak rijd hij een respectievele T4 2.5 TDI en als daily een Polo 6R GTI. Niet slecht dachten wij zo"



58-DJ-GP is een Golf 2 GTI 8V Edition Blue, geheel orgineel (op schroefset, Porsche klinken en 16" BBS RS na) in nette staat.













41-GT-VK is een 1.9 G60 8V 260 pk, geheel opnieuw gebouwd zowel technisch als optisch. Zuigers, drijfstangen, kop, lader, getande riem, chip op maat, rallye intercooler, gasklep, inlaat, 180 gradenbocht etc uitgedraaid, 63,5mm Supersprint uitlaat, Eta Beta Turbo 8x17 met 185/35, Porsche klinken, Porsche remmen rondom, 330mm voor en 280mm achter met extra R32 handremklauw, interieur rode rolkooi, elek recaro's opnieuw bekleed met Mk1 en Mk3 stof, Stroeve motorsport shifter, Votex stuur, elektrische ramen, diverse carbon delen interieur en motor, Zowel lakwerk als technisch is alles opnieuw bebouwd, onderstel gecoat, remleidingen,slangen, bouten etc

























NG-TN-78 is een KR 1.9 16V op 45er webers, Andere zuigers, drijfstangen, bewerkte kop, emming nokkenassen, 45er webers, 63,5mm super sprint uitlaat, Alles wat verchroomd kan worden aan de motor is verchroomd, motorruimte gecleaned, carbon parafaanplaat, buitenkant: BBS RF 8x17 met 185/35, schroefset, sigla chrom ramen, rallye front, rode fifft achterlichten, schuif/kanteldak, carbon achterspoiler en achterklepgreep. Interieur: elektrische recaro's bekleed in bruin leer incl hemel, a b c stylen carbon, dashboard geflocked, BBS stuur carbon, votex console,












21-GT-VK Edition One GTI 8V, Dark Burgundy, Speedline 8X17 met 185/35, schroefset, G60 lijstenset rondom, elektrische recaro's, votex console, Porsche klinken en voor de rest alles orgineel gebouwd.

























RF-TL-98 Edition One 1.8 8V G60, Porsche C2 8x16 rondom met 195/40, Brembo 305mm remmen voor, Schroefset, MHW rood/witte achterlichten, Sigla chrom ramen, Porsche klinken, Elektrische recaro's, elektrische ramen, gechipt, getande riemset, spaghetti spruitstuk, grijze injectoren,














98-SND-3 87er Nevada Beige Airride BBS Rennsports E87 6.5x17 met 165/35,Westmoreland Front, Porsche klinken voor en achter, USA achterlichten, Heckblende, Chroom raamlijsten, Golf 1 spiegel links, Geflockte rolkooi, CAE shifter, diverse meters, verder geheel orgineel bruin interieur, Motor: ABF 2.0 16V Turbo, Zuigers drijfstangen, Kop bewerkt, garrett Turbo, Custom inlaat, intercooler, reservoirs, intercoolerbuizen, 347 pk op bank afgesteld, KMS systeem, 63,5mm Super sprint. Zowel lakwerk als technisch alles nieuw gebouwd! Werkelijk een plaatje om te zien. 
























Met als puntje op de i de PH-JF-76 G60 Rallye, Orgineel 1H motor, op chip, nokkenas, lader en poeli na, Schroefset H&R UltraLow, Ronal Racing 3 delig 7 en 7,5x17 met rondom 185/35, Gele koplampen en mistlampen, Geheel restaureert en opnieuw gespoten in orginele kleur, binnenkant Rallye Recaro's, interieur opnieuw bekleed, verder alles orgineel gemaakt en netjes, Boekjes, facturen etc er allemaal bij. Draagarmen etc zijn allemaal opnieuw gecoat, nieuwe remslangen, leidingen, handremkabels, remme etc alles is nieuw.