Je naam: Jaco Stigter

 

Kort verhaal over jezelf.

 

Ik ben jaco, Geboren in Maassluis en woon sinds een aantal jaartjes in brabant,

En ben plaatwerker bij een VAG gerelateerd autoschadeherstel bedrijf,

 

Merk Volkswagen

Model Golf 2

Bouwjaar 1983

Motor 1.8 20VT

 

Updates die al gedaan zijn / specificaties:

Turbo K04-023

K04 Sillicone Turbo intake pipe, + K&N luchtfilter

Forge divertervalve

Bosch S3 injectoren

Externe inline brandstof pomp +vr6 pomp

S3 omloop buis.

3inch downpipe, inclusief heatwrap

Gruppe A uilaat, met tussendemper,

Frontmount intercooler. Plus piping

Map sensoor

Gereviseerde cilinderkop,

Gti radiateur en slimfan

 

 

Mapping JD stage 2 280pk en 420nm koppel

 

 

Ik heb de auto sinds december vorig jaar, En ben der nu zo een 1,4 jaar aan bezig,

Het voordeel is dat ik de auto al kocht met de 20vt swap er in,

 

Hoe is je hobby en deze auto tot stand gekomen?

Mijn hobby voor de auto's begon op vroege leeftijd al, Toen ik met opa mee ging in de vakantie's naar de grage, En op me 14de begon ik aan de opleiding autotechniek. Dit vond ik echter totaal niks,En ben ik overgestapt naar de autoschade herstel, En ben ik de opleiding autoschadehersteller gaan volgen,

 

Deze auto is tot stand gekomen omdat ik toevallig door een maat gebeld werd dat deze mk2 te koop stond, Na wat onderhandellen had ik de eerste optie op de auto, Alleen de avond voor de dag van het kopen haakte de eigenaar omdat die er toch niet vanaf wou, ongeveer 2maanden later kreeg ik een berichtje of ik eventueel nog interesse had en dat was uiterraard zo de dag erna met moeders in de auto gestapt en de mk2 opwezen halen,

 

De Update's die al gedaan zijn:

 

Onderstel:

KW Inox schroefset,

Mk3 gti achteras met powerflex rubbers

Mk3 subframe,

Powerflex draagarm rubbers

Powerflex toplagers achter

Vibratech motorsteunen

 

Versnellings bak:

Gereviseerd

Quaifi Sperdif

TDI en ABF versnellingsbak samen gevoegd, '

Sachs Sportkoppeling

CAE Shifter,

 

Velgen 15inch OZ Superlegra

Banden Toyo R1R semislicks

 

Remmenrij:

22mm Hoofdremcilinder

G60 remmenrij vooras gereviseerd,

Brembo max gegroefde schijven voor

Yellowstuff remblokken

GTI schijfremmen achter

Remleidingen van voor tot achter vernieuwt

 

 

Spuit/plaatwerk:

 

De auto is compleet van binnen en van buiten in een uniek 3 laags parelmoerrood gespoten,

Dat houd in, Voorkleur spuiten, Roodspuiten,Parelmoerspuiten, En daarna nog is Blanke lak,

 

De auto is van 1983 en had weinig tot geen roest, Bekende plekjes licht laswerk, De linker en rechtervoorscherm onderzijden,

Links onder de voorruit 5cm roest, Rechtervoorportier onderhoek roest, Het roest is allemaal netjes en vakkundig op de juiste manier verwijdert en hersteld en na behandelt,

 

De auto is compleet orgineel oud type gehouden

Musthave is nog een setje oud type smalle gti bumpers

GTI Achterklepspoiler

GTI Zwartrood achterlichten

Votex Motorkap Scoop

GTI 83'er striping, (nog niet geplakt)

 

 

Interieur:

Mk3 teller

GTI edition one blauw interieur inclusief deurpanelen en hoedeplank

GTI Zwarte hemel,

Suede Deepdish stuur

CAE Schakeltoren,

 

Me eigen toekomst plannen van de mk2 zijn:

De wagen perfectoneren en vooral kwa onderstel, Dat woord na dit seizoen aangepakt,

Het onderstel hoogglans zwart spuiten, Diverse nieuwe stuurdelen monteren, Denk hierbij aan de rest in de powerflex monteren,

Stuurbekrachtiging inbouwen.

Diverse rammeltjes uit het onderstel verhelpen, Rechts voor zit een rammeltje, Vermoedelijk toplager, Maar die zijn al vervangen, Maar rammelt nog steeds, en uitlaten wegen en uitlijnen bij de autosport company

Swaybar voor en achter. Stabi stang voor onder plus boven.

uitlaat moet ook nog RVS worden vanaf de downpipe.